Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co takhle priehrada na Ružiné u Lučence. Tam by mohlo být taky krásně!:-)))))

1 0
možnosti

Ide sa na Kretu! Ruzina aj ine Slovensko by ma AI na 16 dni vysli drahsie. Zial! Ja to poznam, ja som tam zila! :-)...a som morova a slnkova - to mi Lucenec tazko poskytne koncom septembra. Ale, bola som tam zo tri razy, v mladsich casoch...uz vtedy som neznasala stany! :-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby to šlo, jel bych jako před 40 lety k malé přehradě ve Slovenském ráji, nedaleko obce Dedinky. Sedl bych na lanovku a zajel si na Geravy. :-)

1 0
možnosti

Já už vím, kam. Pojedu tam, kde to mám ráda.

Užiji si teploučka, půjdu si zaplavat do vody bez medúz a mořských ježků, pak na hory, prohlédnu si chaloupky jak z pohádky, zazpívám si s cimbálovkou.

Řeči rozumím, domluvím se.

Milujem Slovensko.V

3 0
možnosti

Ja som bola zase minule v Prahe. Najkrajšie mesto, aké som doteraz spoznala! Dohovorím sa a budem chodiť častejšie, presťahovala sa mi tam dcéra;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 457x
Trochu irónie a sarkazmu ešte nikoho nezabilo ;-)